Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Σορμπέ Μάγκο Λευκής Σοκολάτας-Εσείς μένετε Πιστοί στις Συνταγές;

Πριν μερικές βδομάδες παρέγγειλα από την Αμαζόνα, το βιβλίο του Μάγου των Παγωτών, David Lebovitz, το δημοφιλέστατο The Perfect Scoop.
http://lifestyle.8flo.com/files/2011/03/the-perfect-scoop.jpg

Καταπληκτική η Αμαζόνα, δύο μέρες μετά την παραγγελία, το βιβλίο βρισκόταν στο τραπέζι μας κι εγώ διάβαζα τις πρώτες σελίδες-όχι τις συνταγές! :) όπου ο συγγραφέας σε εισάγει στον κόσμο της ετοιμασίας Παγωτού.
Βασικές συμβουλές, που αντιγράφω από το βιβλίο:
  • ο κάδος της παγωτομηχανής πρέπει να είναι τουλάχιστον 24 ώρες στην κατάψυξη πριν ετοιμάσουμε το παγωτό μας. 
  • Βγάζουμε τον κάδο, τον τοποθετούμε κι ανάβουμε την παγωτομηχανή για μερικά λεπτά πριν προσθέσουμε το μίγμα του παγωτού μας. Ο λόγος;Για να μην κολλήσει το μίγμα στα τοιχώματα του κάδου. 
  • Η κρέμα ή το μίγμα μας πρέπει να είναι κρύα. Για αυτό τα ετοιμάζουμε και τα τοποθετούμε στο ψυγείο 1-2 ώρες νωρίτερα.
Απομνημόνευσα τις συμβουλές του για την χρήση της παγωτομηχανής, και τις βασικές συμβουλές για τα είδη παγωτού.
Εκεί βέβαια ξεκίνησα να παραστρατώ και να σμίγω άλλα υλικά στις συνταγές του...κακή συνήθεια με πεντανόστιμα αποτελέσματα! :))))))))))))))
Ας πούμε στο Παγωτό Βανίλιας, έμεινα πιστή στην αυθεντική βανίλια αλλά πρόσθεσα και λευκή σοκολάτα. Στο Παγωτό Σοκολάτας, επειδή δεν είχα στο σπίτι αρκετή φρέσκια κρέμα, πρόσθεσα την φρέσκια αναρή-λέγε την και ρικόττα-που υπήρχε στο ψυγείο.
Ευτυχώς ο Μάγος Lebovitz, έχει αφιερώσει αρκετές σελίδες στις σάλτσες και στις πρόσθετες γεύσεις που μπορούνε ν΄αλλάξουν τελείως τις βασικές συνταγές του.
Με βάση τη συνταγή του για παγωτό βανίλια, έφτιαξα επιτέλους το Τέλειο Παγωτό Καϊμάκι με τις Συνταγές που μου αναφέρατε στο σχετικό ποστ. Ελπίζω πριν τελειώσει το καλοκαίρι (στις 21 Σεπτεμβρίου) να καταφέρω να γράψω και την καϊμακάμικη ανάρτηση.

Το δώρο του Λάβη, η  χαριτωμένη Ντίσνεϊ παγωτομηχανή Ariete
Η παγωτομηχανή μου-της Ariete
, η οποία παρά το γεγονός πως στα 65 ευρώ ανήκει στις φθηνές παγωτομηχανές, αποδείχθηκε πολύ καλή βοηθός!
Η αλήθεια είναι πως δεν μ΄αρέσουν τα πολλά αξεσουάρς κουζίνας.Όμως τόσα χρόνια,όσα παγωτά και να έφτιαξα δεν είχαν την υφή που δίνει η μηχανή. Κι ας ακολουθούσα πιστά τις συνταγές, αφού ήταν ακόμη ξένη γη. Όσοι αγαπάτε τα παγωτά και τα αγνά υλικά, επενδύστε σε μια παγωτομηχανή, ανάλογη του πορτοφολιού και της κουζίνας σας. Κάντε μια σωστή έρευνα αγοράς, και βουρ για σπιτικό παγωτό!


Την περασμένη βδομάδα, απολαύσαμε σορμπέτ Μάγκο.
Η συνταγή βέβαια ήθελε 2 Μάγκο ενώ είχαμε μόνο ένα. Όμως  στο σπίτι υπήρχε χυμός μάγκο-ΧΑ!- κι έτσι αυτοσχεδίασα. 


Η συνταγή, την οποία δεν χρειάζετε ν΄ακολουθήσετε πιστά :)

Σορμπέ Μάγκο με Λευκή Σοκολάτα
Υλικά:
1 Μάγκο
1 ποτήρι χυμός Μάγκο
3-4 κουταλιές νερό
4-5 κουταλιές ζάχαρη
χυμός λεμονιού-1 λεμόνι ή περισσότερα, ανάλογα με το γούστο μας
1 πρέζα αλάτι

Κρέμα λευκής σοκολάτας:
1/2 κουτάκι φρέσκας κρέμας
100-150 γρμ λευκή σοκολάτα ή λευκή κουβερτούρα

Ετοιμασία:
Ζεσταίνουμε την κρέμα σε ένα κατσαρολάκι. Ψιλοκόβουμε τη σοκολάτα και όταν η κρέμα έχει αρχίσει να θυμώνει, της προσθέτουμε τη σοκολάτα. Ανακατεύουμε και βάζουμε σε ένα πιατάκι. Περιμένουμε να κρυώσει κι ακολούθως την βάζουμε στο ψυγείο.
Ξεφλουδίζουμε και κόβουμε σε κύβους το μάγκο. Στο μπλέντερ, λιώνουμε τα κομμάτια μαζί με τον χυμό λεμονιού, προσθέτουμε τη ζάχαρη, το νερό, το αλάτι και τον χυμό. Κτυπάμε τα υλικά μέχρι να έχουμε ένα ποτό, σε μορφή σμούθι δηλαδή σαν πηκτό χυμό. Προσθέτουμε κι άλλο χυμό λεμονιού, ζάχαρη ή αλάτι, ανάλογα με το γούστο μας. 
Βάζουμε το μίγμα μας στο ψυγείο.
Σαράντα λεπτά πριν το σερβίρισμα του παγωτού, βγάζουμε τον κάδο από την κατάψυξη, εφαρμόζουμε κι ανάβουμε την παγωτομηχανή. 3-5 λεπτά αργότερα, προσθέτουμε το μίγμα Μάγκο κι ενώ η παγωτομηχανή δουλεύει,εμείς κάνουμε ό,τι θέλουμε...απαγορεύεται να πηγαινοερχόμαστε και να δοκιμάζουμε! :Ρ 
Λίγο πριν το παγωτό είναι έτοιμο, προσθέτουμε την κρέμα λευκής σοκολάτας. 
Σερβίρουμε, γαρνιρισμένο.
Αν μείνει παγωτό, το βάζουμε στην κατάψυξη.


Αν τελικά βάλουμε το παγωτό στην κατάψυξη, την επόμενη φορά που θα το σερβίρουμε, το βγάζουμε 10-15 λεπτά νωρίτερα ώστε να μαλακώσει.




Μιάμι μιαμ,σλούρπι σλουρπ δροσερό και φρουτένιο!


18 σχόλια:

  1. Η παγωτομηχανή σου δεν ξέρω τι παγωτό κάνει, αλλά είναι σκέτη γλύκα, θέλω κι εγώ μία;-)
    Σερβίρομαι σορμπέ που είναι μιαμ μιαμ σλουρπ!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, η παγωτομηχανη ειναι μια επενδυση που πρεπει να κανω οπωσδηποτε... καιρο τωρα τριγυριζει στο νου μου, που θα παει θα την παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα μου, χεχε, είναι πολύ γλυκειά. Το παγωτό της είναι καθωσπρέπει σπιτικό. Χωρίς πολύ αέρα, με πυκνή γεύση.
    Μπόλικο σορμπέ για όλους! Πάρε πάρε,
    :))))))))))))))))))))))))))))
    φιλιά, καλή βδομάδα και σε σένα!

    Ελπινίκη μου,
    να την κάνεις την επένδυση, αξίζει!
    Κάνε την σωστή έρευνα αγοράς όμως γιατί στον καθένα μας μπορεί να αρέσει κάποιο άλλο είδος παγωτομηχανής.
    φιλιά κοριτσάκι!

    α, και όσοι έχουν κίτσενέιντ μπορούν κάλλιστα ν΄αγοράσουν την παγωτοεφαρμογή του!
    Αυτό θα είναι το δώρο της μαμάς μου στο επόμενο ταξίδι στη Νήσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ontws i pagwtomixani kanei thavmata..exw ki egw mia tis krups ki ekana teleio fruity yougourt!!!
    p.s. to pagwto sou fainetai theeiko!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αετοματούσα μου,
    της Κρουπς ήταν η άλλη μας επιλογή, φαίνεται πολύ καλή στην κατηγορία μας τουλάχιστον. Τελικά προτίμησα την Μίνιμάους, λόγω παιδικότητας.:)))))
    Κι αφού έχεις παγωτομηχανή, αγόρασε το βιβλίο!Φρούτιγιόγκαρτς δεν ετοίμασα ακόμη,παίρνει σειρά όμως!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ παγωτομηχανή δεν έχω ...και μάλλον δεν θα έχω και του χρόνου.Εχω μια στριμάδα με διάφορα αλλά το παγωτό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο.Ίσα ίσα που έχειάρωμα και γεύση εξωτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. na to psaksw tote gia to vivlio..an kai panta agorazw vivlia mageirikis kai sto telos olo sto internet psaxnomai gia sintages!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάρα μου, τί ακριβώς εννοείς όταν λες πως έχεις στριβάδα με διάφορα;Φως φως,σε παρακαλώ! :)))))))
    Εντάξει, ο καθένας ό,τι αγαπά. Στην κουζινίτσα μου ας πούμε, δεν μπαίνουν τρελλές συσκευές κι αξεσουάρς κουζίνας. Έχω ένα πολυμίξερ/μπλέντερ, το μίξερ χειρός και την παγωτομηχανή. Και τα γλυκά τελικά,στο χέρι τα φτιάχνω,στο σύρμα. Όπως κι άλλα πολλά,δηλαδή.
    Να σε κεράσω όσο παγωτάκι θέλεις!
    :)))))))))))))))))))))))))))

    Αετοματούσα μου,
    καταλαβαίνω τί λες,ειδικά στην εποχή μας δύσκολο να μην ψάξεις στο ίντερνετ για συνταγές.
    Προσωπικά δεν έχω βιβλία μαγειρικής στο σπίτι. Γνωρίζω όμως απ΄έξω την τεράστια βιβλιοθήκη μαγειρικής της μάμμας μου,που μετροφυλλούσα μικρή.
    Αυτό το βιβλίο όμως, τ΄αγόρασα γιατί ήταν οι βασικές συμβουλές ετοιμασίας παγωτού,απάτητη γη και διότι το συναντούσα στις περισσότερες συνταγές παγωτού στο διαδύκτιο. :)))))))))))))))))))

    πολλά σας φιλιά
    όμορφη βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω λίγο απο το τέλειο καιμάκι σου !!!! προς το παρόν βέβαια βολεύομαι με λίγο σορμπέ για δοκιμή !!!

    γεια στα χεράκια σου και με γειά το βιβλίο και η παγωτομηχανη.

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλορίζικη η χαριτωμένη παγωτομηχανή!!!
    Να ανεβάσεις το καϊμάκι!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ...φαντεζί το σορμπέ σου και το ίδιο και η παγωτομηχανή σου! Καλως ήρθαμε στο blog σου (καλωσοριζόμαστε και από μόνες μας)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πήρα το βιβλίο και το μεταφράζω για τη πτυχιακή μου. Θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο στην τέχνη του παγωτού...

    Ψες δοκίμασα να κάνω το σορμπέ λεμόνι, το πολύ βασικό, μιας και δεν έχω παγωτομηχανή, να δω σήμερα που το τελείωσα πώς θα βγει. Ελπίζω να έχει παγώσει μετά το δείπνο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω!!!!
    Η φωτογραφία μιλάει από μόνη της.....υπέροχο και λαχταριστό το σορμπέ σου,φαντάζομαι τώρα εγώ το άρωμα και την γεύση του.....
    Αχχχχ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Maria B μου,
    όσο θες να κεραστείς! :)))))))
    Ευχαριστώ,ευχαριστώ (για το "με γεια!")
    Το τέλειο καϊμάκι θα προσπαθήσω να τ΄ανεβάσω την επόμενη βδομάδα.

    φιλιά πολλά και σε σένα! :)))))

    Μανουσίνια μου,
    σ΄ευχαριστώωωωωωω!!!
    Θα τ΄ανεβάσω, θα τ΄ανεβάσω! Κι ελπίζω να σας αρέσει!
    :))))))))))))))))))))))))))
    φιλάκια σου και σένα

    Πέλα(υπέροχο το ονοματάκι σου!!!Πέλλα ή Πελαγία; ή κάτι άλλο;) και Σόφη μου,
    καλωσορίσατε στην μωβ κουζινίτσα!
    Σαν στο σπίτι σας!

    Moonlight μου,

    Τέλεια ιδέα για πτυχιακή!
    Πάρε μια παγωτομηχανή,να μεταφράσεις καλύτερα τις γεύσεις!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Οκ,τα σορμπέ γίνονται καλύτερα στο χέρι απ'ότι τα παγωτά, αυτό είναι σίγουρο άρα θα το απολαμβάνετε απόψε! Κι αν δεν σου βγει, κάνε το μοχίτο και απόλαυσε βεραντάδα!
    :))))))))))))

    Ειρήνη μου,
    αυτό το άρωμα είναι από τα βασικά υπέρ του σπιτικού παγωτού/σορμπέ,μαζί με την πυκνή γεύση.
    Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    :)))))))))))

    Όμορφη σας Παρασκευή!
    φιλιά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια χαρά είναι, σίγουρα αν ήταν με μηχανή θα ήταν πιο αφράτο αφού ο πάγος θα είχε σπάσει σε κομματάκια, αλλά από γεύση είναι υπέροχο!
    Δεν το πιστεύω δηλαδή ότι είναι τόσο τέλειες οι αναλογίες του.

    Δοκίμασες να κάνεις και κανένα με κρέμα custard που λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα πρέπει να έχει θεϊκή γεύση με το μάνγκο που με ξετρελαίνει!
    Ζήλεψα την παγωτομηχανή σου, θάθελα να είχα και εγώ μια...Αχ! :)

    Τι κάνει ο Στρατηγός; Έχω καιρό να τον δω. Δώσε του ένα γλυκό χαδάκι.
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ και είμαι σε δίαιτα (πάλι...)
    Πέρασε από το blog μου, κι αν έχεις όρεξη συνέχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με γειάαα! Ευτυχώς που έφαγα πριν λίγο παγωτό! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή